Onsdag

Hej på er.
Idag är det onsdag och jag har varit i skolan.
Till lunch blev det frukostkorv, ris och tomatsås.
Det var ganska gott, men inte det godaste jag ätit, då.
Efter skolan gick jag hem och nu sitter jag här och chillar. ^^

Ska snart åka till flygplatsen med mamma för att vi ska hämta morfar som har varit i Alicante, Spanien.
Fuskigt, fuskigt.......
Imorgon är det konsert kl 19.15.
Blev ett ganska kort inlägg.
Så jag lägger till veckans hiss/diss + en snyggingbild.

Veckans hiss:

Morfar kommer hem från Spanien idag
Konsert imorgon

Veckans diss:

Måste gå upp kl. 06.30 imorgon
Duka nu

Nu till snyggingbilden.....

Snygg va!!?´^^

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0