Lördag och Reggae

Hejsan Svejsan.
Idag är det lördag och vi har varit på Reggaefestival i Blacka.
Vi kollade på bland annat Kalle Baah och Under Våren.
Micke Ewertsson, som vi känner, spelar ju i Under Våren.
Skulle egentligen slagga hos Mathilda.
Blev det så?
Nej, för jag hade lite ont i magen.
Men det är sånt som händer.
Jag har skrapat lite lotter idag.
På den första lotten blev det 50x1 och på andra lotten blev det 25x2.
Det är bra.
Kevin vann bara en gång, stackaren.
Nej, men han blir ju inte nöjd för nånting.
Hahaha.
Jag tänkte lägga mig snart, för jag börjar bli lite trött.
Så jag ska stänga av nu.
Ha det bäst denna lördagkväll.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: ebba you know(LL)

hehe såg dig va med på reagge :D

2010-05-19 @ 18:07:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0