Lördag

Hejsan bloggen.
Jag och mamma har varit och dansat och corat.
Sen åkte vi hem.
Då duschade vi och sen åt vi lite mat.
Efter det gick jag ut till balkongen, eller rättare sagt, jag gick inte ut.
För det var ju världens storm.
Jisses, jag var ju tvungen att plocka in pappas träningskläder från balkongen, så sen var det ju dyngsurt på parkettgolvet!
Jag har aldrig varit med om nåt värre.

Tillbaka till verkligheten. (Haha)
Till lunch åt vi pommes, köttbullar och rostad lök.
Inte det nyttigaste kanske, men det duger.
Nu ska jag göra mig i ordning och sen ska vi åka till Ingelsta och handla lite mat och sen tänkte jag köpa skor.
Till avslutningen speciellt.
Jag vill bara tillägga att jag har fått världens fulaste finne på hakan.
Den syns inte på långt håll, men kommer man nära vill man ju nästan blunda.
Ha det så jättebra.

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0