Lördag

Tjenare.
Vad gör alla idag en lördagseftermiddag?
Själv har jag väl inte gjort så mycket men jag och mamma åkte ner och träna imorse.

Duktig har jag varit kan jag säga.
För jag har pluggat matte på en lördag.
Hahahahaha!

Det är bara för duktigt av mig.
Var imponerade nu. ^^
Som sagt, jag var på Annas fest igår.
Kul var det, då.
Fast det blev inte så mycket jag gav henne.
Det fick bli en biobiljett och en chokladkaka där stog: "Especially for you".
Men det är ju tanken som räknas.
Så är det ju bara.
Vi åt hamburgare och pommes.
Gott, gott.
Sen tog vi massor med bilder.
På tal om det, så blev det inga bilder för mig.
I'm so sorry.
Sen dansa vi lite grann.
Efter det åkte jag hem.
Förresten så har lilla härmapan Maria Svernell köpt likadan cykel och hjälm som jag.
Fy på henne.
Hahaha.
Nej, jag skojar bara.
Men ändå.
Kul att hon köpte likadant som jag.
Sen tänkte jag lägga upp Dagens Outfit.
Vet inte riktigt vad det blir.
Hmmmmm?
Det blir en suprise for you.
Fast temat blir svart, såklart!
Ikväll är det ju Sommarkrysset och den här gången är det Linda Bengtzing som är programledare.
Förra gången var det ju EMD som var programledare.
Och får jag vara helt ärlig så blev det inte så bra TV med de.
Så jag hoppas ju att Linda gör bättre ifrån sig.
Ha det så bra.

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0