Friluftsdag



Godmorgon.
Idag börjar vi lite senare i skolan för vi ska ha friluftsdag.
09.45.
Det är rikigt najs.
Först ska vi spela brännboll och efter äter vi lunch i skolan.
Sen ska orientera på Himmelstalund.
Efter skolan ska jag och Alice gå på stan.
Har tyvärr inte så mycket pengar, för att jag spenderar nästan allting på kläder och sånt.
Jag har bara 83,50:- kvar.
Sen har jag ett presentkort på Kicks på 100:- där jag redan spenderat 50:-
Sammanlagt blir det, vadå?
Jag är lite för trött för att tänka.
Hihihihihihihihihihihi.
Ha det megabra.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Emmelist

tänkte bara meddela att det är en ny ringtävling hos mig nu - bara att kommentera Emmelist Javisst som vanligt ;)

2010-05-18 @ 14:22:14
URL: http://emmelist.blogg.se/
Postat av: Svar:

Så bra då.

Ska kolla upp det! :)

2010-05-18 @ 20:25:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0