Fredag

Hej på er allihopa.
Idag är det inte lördag men det är fredag.
För typ 2 timmar eller nåt åkte Elvira hem.
Hon och jag skulle egentligen till stallet men hon tog fel på vad som var fredag och vad som var lördag, men men.
Så det blev inget stalljobb för mig idag i alla fall.

Muuums!
Vi ska äta hemgjorda hamburgare med klyftpotatis sen.
Jag avgudar den maträtten.
Speciellt om mor min har gjort den.
Förut blev det en promenad innan Elvira åkt hem.
Skönt att få lite frisk luft efter att ha suttit, suttit och suttit i 2 dagar.
Usch på det!
D.v.s. att jag har kollat på 6 filmer den här veckan.
Filmerna från i onsdags. 4 filmer var det. (Förra inlägget)
Och 2 filmer som jag såg idag.
Då såg jag och Elvira på "När lammen tystnar".
Med mamma såg jag "Sjätte sinnet".
Skräckfilmer såklart!
Hahahahahaha.
Det gillar vi skarpt.
Har ni sett min nya deisgn?
Tänkte byta lite innan bilderna kommer eller så har jag kvar nån av designerna.
Länk: http://www.bloggdesign.nu/
Imorgon blir det Dagens outfit.
Jippie! Jippie! Jippie!
Ha det gött!

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0