Dubbelinlägg

Hejsan.
Idag är jag inte så glad för det är mulet och tråkigt väder.
Fast egentligen gör det inget för jag gillar ju regn och sånt.
Hihihi....
Eftersom jag inte hann blogga igår, sorry for that, så tänkte jag blogga för 2 dagar istället.

Måndag:

Jag vaknade hos Alice.
Sen åkte vi till skolan och efter skolan så åkte jag, Alice och Sigrid hem till Alice.
Då åt vi lite mellis.
Inte så nyttigt men det blev sockerkaka och vatten för mig för att jag inte dricker läsk.
Och Sigge och Alice tog sockerkaka och läsk.
Sen gick vi till Centralbadet och badade i utomhusbassängerna.
När det blev lite kallt gick vi in och badade i den stora bassängen.
Haha, då kom Sebbe och skulle ha simträning.
Fast titta fick man ju inte.
Buuuu.
Sen GICK jag hem medans Sigrid åkte buss och Alice som gick, men hon gick ju bara 100 meter och jag gick 6-7 kilometer.
Det ni!
Sen åt jag en macka och sen lite senare gick jag och la mig för jag somnade kl. 01.00 hemma hos Alice.
Hihihihihihi....

Tisdag:

Idag är det studiedag, som tur är för annars skulle jag inte orkat gå till skolan.
Jag vaknade kl. 10.00 av att ungarna på Eneby hade rast.
Ja alltså, de skriker ju rätt högt de där 3: orna.
Då gick jag upp och åt lite frukost.
Sen satte jag mig direkt på träningscykeln och körde hårt i 15 min.
Efter det körde jag lite styrketräning med hantlarna.
Sen cyklade jag 15 min till och sen gjorde jag lite övningar på bollen.
Därefter hoppade jag hopprep och sen ska köra lite core och yoga.
Skönt att känna att man gjort lite nytta.
Hahaha. Nytta och nytta.
Men sen ska jag göra lite nytta och städa rummet.

Ha det så bra.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0