Choklad och kex

Tjenare.
Nu är jag hemma och slappar.
Stackars lilla Julia Andersson är sjuk.
Hon är både febrig och hostig.
Stackars liten.
Hoppas att hon kommer imorgon i alla fall.
Jag tänkte städa huset sen, men nu dricker jag varm choklad och äter Bregokex med cream cheese.
Muums.



Här kommer min topp-10 lista (musik):

1. Monster - Lady Gaga
2. Break your heart - Taio Cruz
3. Your love is my drug - Ke$ha
4. Tik Tok - Ke$ha
5. Telephone - Lady Gaga ft. Beyonce
6. Soulja boy - Kiss me through the phone
7. Sexy bitch - Akon
8. Just dance - Lady Gaga
9. Blah Blah Blah - Ke$ha
10. Bad girl - Pussycat Dolls

Ha det bäst.

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

Kul att läsa din blogg Maxine.

Puss pappa.

2010-05-27 @ 16:30:41
Postat av: Anonym

Hahaha, ja, jag vet :P

2010-05-29 @ 15:32:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0