Torsdag

Hejsan Svejsan.
Idag är det torsdag och exakt en vecka kvar tills livet börjar igen.
Just nu sitter jag och steker på balkongen med en drink gjord på Hallon/Persika-saft, vatten och citron.
Fast man ska ju inte gå hungrig så ett päron passade ju utmärkt.
Mums fillibabba!



Jag svär, jag är världens tomat på bröstet och kliar gör det.
Jag blir alltid bränd just där.
Det är väl typiskt.
Och vet ni vad, på tal om bränna, så har Clara blivit brunare än jag!
Oh herregud, jag vet inte vad jag ska säga.
Det kan bara inte vara sant!
Hon är ju liksom menad att vara ett spöke.
Fast jag kan ju faktist skryta lite om att jag har blivit lite brun på benen, vilket är det fräschaste stället att bli brun på.
Eller vad tycker ni?
Vilken kroppsdel är snyggast att bli brun på?
Enligt mig och mamma är ju benen och ryggen snyggast.

Men nu ska jag kolla på nya bloggdesign som Alice har skickat till mig.
Annars, om jag inte gillar den har jag en annan.
Hehehehehe.
Ha det aaastråkigt i en vecka till.
Sen kan ni börja leva.
Ha det bra.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Cocoo

HAHAHA!!! evil laugh

Vem är brunare en dig? >:D

2010-06-04 @ 17:12:45
URL: http://cocoosvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hahaha, jättekul.

Retas inte lilla Clara bara för att du är liiiiite brunare än jag xD

2010-06-04 @ 18:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0