Torsdag

Hejsan.
Idag är det torsdag och jag har varit på Ingelsta.
Jag vaknade av att pappa frågade om jag skulle med ut och gå.
Och till en början sa jag nej, för att jag var så himla trött.
Men efter en stunds tänkande bestämde jag mig för att möta solljusets strålar mot min kropp.
Så jag slängde på mig ett par cykelbyxor och ett linne och satte upp håret i en slarvig tofs.
Sen tog vi på oss skorna och gick runt Fiskeby i värmen.
Va' svett jag blev!
När vi kom hem drack jag lite vatten och gjorde 50 situps och stretchade litegrann.
Sen åt vi lite frukost och sen duschade jag och därefter åkte pappa och jag till Ingelsta för att jag skulle köpa skor.
Men det blev ett armband också, se nedan.
Sen åkte vi hem och åt lunch och nu sitter jag här och slöar.
Efter pappa har diskat klart ska vi pallra oss ut i solen.
Skööönt!
Nu ska vi tydligen gå ut, dvs. pappa har bestämt det.
Förresten är vädret väldigt fint idag.
30 grader där solen ligger på.
Bäst att smörja in sig med solkräm.
Ha det så bra i sommarvärmen!

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0