Torsdag

Hej.
Idag har jag varit på Dancecamp, då.
Och vi fick lära oss en ny dans av Adam.
Nämligen.......Michael Jackson's They don't care about us!
Jättekul att få lära sig stegen, men svårt är det för att det går så fort.
Eftersom jag älskar låten så mycket så lägger jag upp den här.

Efter Dancecampen hämtade pappa mig och då åkte vi hem, så duschade jag och tog ett litet mellis.
Sen åkte vi igen och hämtade mamma på jobbet och så åkte vi och kollade på nya tapeter till huset.
Då hittade jag en vit tapet som jag får i HÖST!
Alltså, vem orkar vänta så länge?!
Mamma och pappa hittade en beigebrun tapet som vi ska ha i köket.
Och Kevin hittade en, ganska ful enligt mig, grå randig tapet som han ska ha i sitt rum.
Sen åkte vi hem och då åt vi lite mat.
Vi åt resterna från igår, kycklingwok med ris.
Nu sitter jag här vid datorn med Elvira och mamma.
Elvira ska slagga här hos mig, som vanligt ska hon plågas.
Det är kul att plåga henne, mohaha! xD
Nu ska Elvira få sitta på datorn en liten stund.
Ha det så bra.

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer
Postat av: iks

NEJ NEJ NEJ!!! JAG HAR JU SAGT ATT INGEN, INTE ENS ELVIRA, FÅR SITTA PÅ DATORN!!!

2010-06-17 @ 20:52:05
Postat av: Anonym

Hahahaha, oj!

Visserligen stämmer det inte, men så sant, så sant.

Man får inte sitta på datorn. xd ♥

2010-06-17 @ 21:32:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0