Tisdag

Hejsan Svejsan.
Idag är det tisdag och jag har tillbringat dagen med Molly.
Fast innan det, var jag ju i skolan, såklart.
Lunchen var ju god, men inte lika god som igår.
Då blev det ju Chicken Nuggets.
Och idag blev det köttfärssås.
Eller rättare sagt linssås.
All mat i skolan innehåller ju linser!
Usch, hata, hata linser.
IRL.
Som sagt, efter skolan åkte jag, Molly och Tuva ner till stan och då gick vi hem till Molly för att lämna väskorna, o.s.v.
Sen tog jag och Molly en macka i näven och gick tillsammans med Tuva ner till Hårmakarna, som ligger i stan, för att Tuva skulle klippa sig.
Hon skulle bara klippa i topparna, men ändå.
Efter det gick vi på stan men Tuva var tvungen att gå efter en halvtimme för att inte missa bussen.
Då var bara jag och Molly kvar.
Jag skulle ju förstås ha en bikini tills imorgon, så jag letade ju i typ 7 affärer innan vi gick till Stadium där jag hittade min "drömbikini".
Nej, men snygg och sportig är den.
Här kommer en bild på den.



Visst, bilden är retuscherad men jag tyckte att jag såg lite för blek ut.
Hahahahahaha.
Imorgon ska ju vi i klassen till badhuset.
Det gillar vi.
Tänkte ha min underbara solspray, men det ryktas om att det inte ska bli så underbart väder imorgon som jag trodde.
Stackars mig.....!
Lite synd för oss blekisar som försöker att få lite sol på kroppen.
Ha det så bra.
Hejdå.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0