Tisdag

Hej bloggen.
Nu har jag precis kommit hem från en härlig dag i solen.
Idag vaknade jag hos Madeleine.
Jag väckte henne, och sen gick vi ner och åt frukost på altan.
Efter det fixade vi oss och sen cyklade vi till Himpa tillsammans med Nathalie och Erica.
Då badade vi en stund och sen gick vi upp för att sola.
När vi blev hungriga käkade vi pommetallrik.
Inte så nyttigt, men det var det billigaste och vi hade glömt baguetterna hemma.
Vi ÄR smarta...^^
Sen badade vi sola lite till, och så körde vi kort också.
Typ, Spansk skitgubbe och Damen.
Sen tog vi en glass och sen åkte vi hem.

Nu sitter jag här och ska väl snart duscha, som jag inte gjort på väldigt länge.
Snart borde pappa komma hem och göra mat till oss.

Ps. Jag borde skämmas, för jag har inte tagit några bilder...
Förlåter ni mig...? ^^ Ds.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

vi kan fixa bilder nästa gång.<3<3<3 p.s jag hade skoj<3333

2010-06-29 @ 19:46:44
Postat av: Madde

och du stavade fel på våra namn. (Madeleine, Erica och Nathalie)

2010-06-29 @ 19:48:52
Postat av: Amis

Fin blogg =)

2010-06-30 @ 12:57:52
URL: http://www.metrobloggen.se/amis
Postat av: Anonym

Madde: Oj då! Det fixar jag nu! <3

Amis: Tackar, tackar! :)

2010-06-30 @ 13:05:16
URL: http://mmaxinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0