Söndag

Hej bloggen.
Idag är det söndag och jag har väl tillbringat det mesta av tiden på Ingelsta.
Där bytte jag mina leggings och köpte solpray och läppglans.

                  
Caring Sun Spray, Kicks 120:-                   L'oréral Paris Glam Shine Lipgloss, Kicks 105:-

Efter att jag och Elvira cyklat ner Ingelsta och sedan cyklat hem igen åkte Elvira hem och då åkte vi och hämtade farmor.
Då åkte vi till Sörping och käkade lite lunch.
Jag, Kevin och mamma tog en pizza var.
Och farmor och pappa tog gösfilé och potatis.
Efter det gick mamma och jag till en liten affär som heter SAS bijouterier, där jag skulle vilja köpa ett par örhängen i guld. Jättefina.
Men mamma hade inte råd med de.
Sen bjöd farmor oss på glass.
Jag tog en bägare med en kula choklad och mint och en kula jordgubb.
Bra kombination, det!
Efter det åkte vi till mormor och fikade lite och därefter åkte vi hem.
Imorgon är det skola igen och det är bara 2 "riktiga" skoldagar kvar till sommarlovet.
För att på onsdag ska jag och min underbara klass åka till badhuset.
Niiice är det.
Nu ska vi snart äta några smörgåsar med O'boy.
Ha det så bäst.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0