Söndag

Hejsan söta läsare.
Idag är det söndag och idag har vi varit och spelat golf.
Så jag tänkte lägga upp några mysiga bilder från golfen.



Den stora gräsmattan.



Pappa ska precis slå iväg bollen.



Mamma ska precis slå iväg bollen.



Kevin har precis slagit iväg bollen och upptäcker att jag fotar honom.
Jag får onda ögat av honom.



Små fina smörblommor.



Jag poserar...



...och ännu mer.

Efter vi hade spelat golf åkte vi hem och fixade oss lite och sen åkte vi till farfar och grillade korv hemma hos honom.
Och farfar har fått en assnygg bling-bling keps från Mercedes Benz.
Checka in!



 

Därefter åkte vi hem och nu sitter vi och tittar på Michael Jackson's This Is It.
Den är jättebra.
Jag älskar hans musik.
På fredag är det ett år sedan han dog.
MJ in my heart.
Ha det så bra.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: IKS

En toppensöndag m a o :-) Snart semester - då blir det mera golf och grill!

2010-06-21 @ 07:50:53
Postat av: Anonym

Ja, vilken toppendag vi hade.

Snart semester och snart Danmark. :-)

2010-06-21 @ 10:36:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0