Sommarlov

Äntligen är det sommarlov, nu är jag fri!
Det lönade sig med att plugga hårt i skolan.
Efter avslutningen skulle vi egentligen åka till Himpa och köra minigolf och äta glass, men det var lite för kallt för det, så vi åkte till Ingelsta och käkade lunch och sen gick vi och kollade i några affärer.
När vi hade kommit en bit gick jag och mamma till DinSko och sen till Scorett för att köpa sandaler.
Men inga passade, så då gick vi till EuroSko och där köpte jag ett par svarta för 499:-
Jättefina, så här kommer några bilder på de.

                                       

Vad tycks?
Kommentera gärna.
Kevin köpte också ett par skor, sneakers tror jag.
Jag har kollat in en vit tröja på GinaTricot som jag skulle vilja ha.
Hmmmmmm?

Sen åkte vi hem och nu sitter jag här och chattar med Alice.
Förresten, för er som undrar, så har jag tagit bort mitt facebook-konto.
Jag har hört att man kan få problem med att skaffa jobb i framtiden om man har FB.
T ex. Om man skriver elaka saker till en person kan företaget kolla upp ens facebook och så kanske man inte får det jobb man vill ha.
Det verkar ju onödigt.
Så det är därför, om ni undrar varför ni inte kan få tag på mig.
Och så har jag också hört att FaceBook ska börja kosta pengar.
Så jag håller mig på den säkra sidan.

På lördag är det ju grillfest hos Svensson's.
Muuums, längtar!
Älskar dig, grillade kyckling.
-Tager du, Grillade Köttbit, Maxine Söderqvist till att bli din äkta maka och älska henne i nöd och lust?
-Ja, det gör jag.
-Tager du, Maxine Söderqvist, Grillade Köttbit till att bli din äkta make och älska honom i nöd och lust?
-Ja, såklart jag gör.

Senare på kvällen......

-Mums, var detta var en god liten köttbit!
Nej, vänta! Det var ju min man.... *snyft*
Nåja, han var väl aldrig nån bra kyssare, i alla fall.....


Åh nej!
Jag får sluta dagdrömma.
Det slutar alltid bara med något hemskt.
Fast han var god.
Nu ska jag äta en macka och ta lite O'boy.
Ha det bäst och ät inte upp era män.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: IKS

HaHa, näerå jag ska inte äta upp min man ;-)

2010-06-11 @ 07:58:01
Postat av: Anonym

Aee, det är bra mamma.

Det uppskattar han nog. ;)

2010-06-11 @ 17:05:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0