Onsdag

Hej söta läsare.
Idag är det onsdag och jag är hemma ännu en dag, men jag ska ju vara hemma i stort sett hela sommarlovet.
Förutom när vi åker till Danmark om 2 veckor.
Bloggen kommer vara full med bilder då.
Hoppas vi har med datorn då, för jag orkar inte mobilblogga.
Kanske på vägen dit, men annars, om jag inte får tag på internet i Danmark så får ni inte undra vart jag har tagit vägen.
Fast jag skriver ju innan vi åker, så det ska ju inte vara nåt problem.

Just nu sitter jag här och kollar på TV.
Jag ska diska sen, dvs. efter jag har ätit lunch.
Nu ska jag bara chilla lite och kolla på TV.
Annars har jag väl inget annat att skriva om.

Jag tänkte åka ner till stan och köpa ett par skor när mamma kommer hem, om hon har lust att skjutsa ner mig.
Antingen tror jag att det blir ett par svarta klackskor med 8,50 cm klack eller vita. (samma modell)
De vita är liiite snyggare, men det är ju smartare att köpa de svarta eftersom de inte blir lika smutsiga som ett par vita.
Nu har jag beslutsångest!!
Aaarghh!
Det lönar sig nog.
Skorna kostar bara 199:-, så jag har ju råd, haha.
Mamma skulle ju inte köpa de till mig.
Ha det så bra.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0