Onsdag tillbringad på badhuset

Tjenare.
Idag började vi kl. 10.00 så självklart hade jag ju tillgång till sovmorgon men jag skulle ju upp så tidigt som möjligt, så jag gick ju upp typ kl. 07.30, eller något sånt.^^
Onödigt, då.
Hahahaha.
Eftersom vi började kl. 10.00 var det ju något speciellt, badhuset.
Yeah, då hade jag min nya bikini.
Snyggast var man ju då.
Hade med mig mat istället för att slösa pengar på äcklig snabbmat.
Då hade jag med mig pannkakor och saft.
Muums, fast jag orkade knappt äta upp det.
Hihi...

Efter badhuset GICK jag hem.
Fjärde gången det här året som jag gick från stan och hem.
Skönt, skönt men jobbigt, jobbigt...
När jag kom hem, efter en 1½ timmes promenad, tog jag en macka och sen kom mamma hem för att hämta Kevin, som skulle på UV-samtal.
Pappa kom inte förns lite senare.
Och då rusade han iväg till Eneby.
Nu sitter jag här och har tråkigt, men nu ska jag byta om för att mamma och jag ska träna.
Vad snygg jag kommer bli, alltså, efter allt detta jobb.
Mohahaha.
Ha det gött!
Förresten, imorgon är det avslutning.
Jippie! Jippie! Jippie!

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Virginia

Tjena tuttfia.

Vilken mysig blogg du har, jag har läst ALLT du har skrivit. Riktigt proffsigt gjort. Självklart är du brunast och snyggast, det vet väl jag. Kram på dig.

2010-06-09 @ 18:53:41
Postat av: Anonym

Hahahaha...

Japp, jag vet att jag har världens bästa blogg :)

2010-06-10 @ 06:59:11
URL: http://mmaxinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0