Onsdag

Tjena.
Idag har dagen varit tillbringad på NDC med Elvira och Jonna.
Kul, som alltid.
Idag fortsatte vi på Unstoppable-dansen, och för mig går det bra, men när det kommer till verserna får jag hjärnsläpp, direkt.

♪ Woah-oh-oh Natalie keeps coming back for more and she's out of control ♪

Den är väldigt bra.
Efter vi hade tryckt i oss spagetti och köttfärssås på Världens bar, gick vi tillbaka och då visade Robban några tips och tricks för oss.
Sen lärde han oss en koreografi som vi ska pränta in tills på fredag.
Den är ganska svår. :s
Men man får ju fortsätta.....fortsätta.....fortsätta.
Fast det är väldigt kul att lära sig nytt.

OBS!

Jag är TV-kändis.
Hahaha, jag blev intervjuad på DanceCampen av två personer från NT.
Wohooo!
Och imorgon är jag med i tidningen.
Lyllos mig va?! xD
Slå på 24NT så får ni se snygga mig.
Låter förjäklig på rösten men det är för att jag har haft halsfluss.
Ha det så bra.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0