Nykomling!

Jippie! Jippie! Jippie!
Jag har fått veta att jag fått en liten kusin till.
En söt liten kille blev det.
Fast han kom en hel månad för tidigt.
När han skulle skulle vända sig om i magen gjorde det så ont så de var tvungen att ta ut honom, med kejsarsnitt.
Lite synd, eftersom Jonathan också kom med kejsarsnitt.
Men nu är det i alla fall jämt mellan tjejerna och killarna.
Tjejer: Rebecca, Angelica, jag och Alma.
Killarna: Kevin, Tim, Jonathan och lillen, som han får heta så länge.
Har ingen bild på honom än, men det kommer nog...
Ett grattis kanske?
Mamma kanske också kan få ett grattis eftersom hon blir moster för fjärde gången.
Jag är sååå himla lycklig!

Kommentarer
Postat av: IKS

GRATTIS GRATTIS :-)

2010-06-21 @ 14:40:53
Postat av: Anki

Grattis till lill-kusinen!

2010-06-21 @ 21:41:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0