Lördag

Hej på er.
Hur hade ni det igår på midsommar?
Jag hade det i alla fall bra, förutom att jag fick en bandyboll i huvudet. -.-
Men det gick bra, trots allt.
Istället för att babbla tänkte jag lägga upp lite bilder från gårdagen.
























(Ursäkta bilden)
Haha, sista är på mig och Brutus, pinnhästen, som galloperar i full fart!
Akta dig!
Nu ska jag ta på mig lite kläder, men jag tänkte inte gå ut.
Vädret är inte så härligt som förväntat.
Men om vädret tillåter, senare, kanske jag tar mig ut på en promenad, men vi får se.
Ha det så bra!

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Cocoo

Haha! Maxine, var du oxå på Ekvallen?

Var ju där jag med <3 ^^



//Clara

2010-06-26 @ 22:21:53
URL: http://cocoosvarld.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag såg Simon, även kalla spöket.

Vad kul!

Ha det så bra. :)<3

2010-06-27 @ 20:58:40
URL: http://mmaxinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0