Lördag

Hej på er.
Nu är det äntligen helg.
Just nu ser jag på det kungliga bröllopet med mamma.
Förut cyklade vi ner och tränade på SATS.
Då hade Helen valt mars 2009 som jag inte kunde, men det var mammas favoritkoreografi.
Jag gillar ju september 2009 bäst.
Men det är ju olika.
Ikväll ska vi äta kyckling och pommes.
Mums, vad gott!
Igår åt vi pizza.
Kevin och pappa tog en dubbelinbakad pizza med kebabkött.
Och jag och mamma tog en pizza med oxfilé, fläskfilé och bearnaisesås.

Nae fy!
Vet ni vad mamma gjorde nu?
Hon bet mig i näsan, dumskallen.
Så dum....

Vad gör ni på en dag som den här då?
På tal om ingenting.
Jag ÄLSKAR bubbelvatten.
Ha en trevlig helg.

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer
Postat av: iks

Jag älskar oxå bubbelvatten...och dej ♥

2010-06-20 @ 10:56:10
Postat av: Anonym

je t'aime aussi ♥

2010-06-20 @ 22:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0