Dagen

Detta har hänt idag:

Först åkte vi till SF Bio och köpte biljetter till Eclipse.
Någon annan som ska gå?
Mamma och jag ska gå den 30/6 kl. 21.00.
D.v.s. på premiären.
Efter det så åkte vi och körde minigolf, med pappa och Kevin förstås.
Så här gick det:
1. Pappa, 50 p.
2. Kevin, 60 p.
3. Mamma, 64 p.
4. Jag, 66 p. (men det är bara för att jag är så sexig.)
Här kommer några bilder.

               

Efter det åkte vi till Halvars och käkade glass.
Jag tog en våffla med mango-sorbet och fläder-sorbet.
Muuums!



När vi hade ätit upp våra glassar åkte vi till Ingelsta Golfklubb och körde lite riktig golf, också.
Jag kom ju max 80 meter, medans pappa kom runt 150 meter. (!)
Mamma och Kevin kämpade också på och mamma kom 50 meter, nästan 100.
Riktigt bra gjort.
Och Kevin kom väl runt 100 meter, han med.
Hehehe!

               

Snart ska vi grilla, det ska bli mums!
Dagens outfit kommer strax.
Ha det så jättebra!

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0