Torsdag

Ledsen att det inte blev nåt inlägg igår.
Inception var iaf grym. Lätt månadens bästa.
Men Ebba var tydligen tvungen att åka hem för hon hade ont i huvudet. (Jag tror knappast på det)
Sen sa hon att hon tyckte filmen var dålig. Ehm, hon hade bara sett 5-10 minuter.
Aja, Leonardo DiCaprio är ju bara såå snygg.
Grr...älskar honom och han är så bra skådis också.
Bara för att han är ett riktigt plus lägger jag upp en bild på hetingen.

Efter bion åkte vi hem och somnade typ på direkten...Nä, inte precis men inte mycket senare.
Igårkväll bjöd ju Marianne oss på middag. Jag hade ju typ förväntat mig smörgåstårta, men hon är ju över 80 nu så det blev mat på pizzerian där hon bor.
De flesta tog pizza, resten tog väl kyckling eller liknande.
Jag tog lövbiff med pommes och bearnaisesås.
Sen åkte vi hem och Tim följde med hem och sov över hos Kevin och nu ska han sova över idag igen.

Idag har jag varit med Hanna och Moa på Finspångs badhus.
Riktigt roligt det.
Sen följde jag och Moa med hem till henne och kollade på Scary Movie 3.
Den är faktist ganska läskig, och dum såklart.
Sen åt vi pizza och glass. Efter det gick Moa hem och jag och Hanna städade Tiffanys bur. (Tiffany är hennes kanin)
Sen hämtade pappa mig och nu sitter jag här och bloggar, men jag tänkte lägga mig nu för jag har lite ont i magen.
Men ha det bäst folket så hörs vi.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0