Måndag och bowling

God kväll på er.
Idag är det måndag och början av en ny vecka!
Dagens schema är/var tomt idag, eller nej...Vi har bowlat.
Just det, vi har bowlat idag, men det gick sådär för mig...
Mamma kom först, sen pappa, sen jag, sist Kevin.
Pappa och mamma kom ungefär 100 poäng över Kevin och mig.

Imorgon tänkte vi att vi skulle åka till Smultronstället i Söderköping med farmor m.fl.
Jag ska försöka att inte ta den största glassen, som jag brukar göra.
Tror att jag ska ta smultronställets dröm den här gången. Men det blir ju som det blir. ^^
Förra gången tog jag en gigantisk chokladglass, som såg jättegod ut.
Jag tog en sked eller två och märkte att jag satt och åt bara grädde.
"Fan, vad äckligt", tänkte jag. Men jag fortsatte att äta och antog att det skulle finnas någon glass i den.
Så där satt jag och käka grädde i ett par minuter och gav upp och tog en mums-mums, som var på toppen av glassen, eller om man nu kan kalla det för glass.
Efter det var jag så mätt att jag blev spyfärdig, så den tar jag aldrig mer igen.
Nu tänkte jag kolla på Harry Potter och Halvblodsprinsen med mamma och Kevin.

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0