Måndag hos mormor

Hej på er.
Som ni ser har jag skaffat ny design.
Gillar ni den? Kommentera gärna.
Jag ska nog ha den ett tag, för jag gillar den verkligen.
Idag har vi varit vid Sörsjön som ni vet.
Det var mycket varmare i vattnet än igår, tycker jag.
Mycket varmare. Men nu är vi hos mormor och har grillat.
Här kommer några godbitar ihoptryckta på en grill, hihi!


Mumsigt va?!

Sen åt vi lite glasstårta, som jag inte har någon bild på.
Mamma är proffsfotograf, inte, men hon fotar bra.
Så hon tog bilder på blommmor.
Checka in bara!




Fina va? ^^

Både Kevin och min favoritlåt är en sommarplåga.
Can you guess? No?



This Time For Africa!

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Designen är jättefin!

2010-07-06 @ 19:40:21
Postat av: korv

biilderna va asfula ! (y)

2010-07-14 @ 10:21:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0