Linköping idag

Tjena tjena mittbena.
Idag har vi varit på IKEA i Linköping och handlat lite.
Fast vi har inte köpt några möbler till mitt rum än.
Det gör vi sen när mamma fått lön.
Men jag har köpt kläder på H&M, Ikanouset.
Så jag tänkte lägga upp några bilder på det jag har köpt.




Vit kjol, 149:- Gina Tricot
Guldiga örhängen, 20:- Ur&Penn
Ljusblå klänning, 199:- Gina Tricot

Snyggt va?!
Mamma köpte ett par byxor och en tröja.
Efter det åkte vi hem och nu sitter jag här.
Sen ska vi äta varma mackor. Muuumsigt!
Ha det megabra.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Madde

snygga kläder och det går inte så bra för mig på bloggen



2010-07-25 @ 21:11:55
URL: http://maddeoo.blogg.se/
Postat av: Maxine

Tack, Madde. §

Nä, du har inte skrivit nånting än sen vi va. :)<3

2010-07-25 @ 21:28:04
URL: http://mmaxinee.blogg.se/
Postat av: iks

Riktigt snygga kläder som du klär i jättebra. Sitter som en smäck :-)

2010-07-26 @ 11:32:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0