Fredagscykeltur

Go' kväll mina kära vänner.
Idag är det fredag och, snart så, äntligen helg.
Dagen har varit lång. Jag vaknade vid sådär 9.00, ungefär.
Strax därefter kom mamma och pappa hem från sin morgonpromenad, som jag tänkte följa med på imorgonbitti.
Sen åt vi lite frukost och gjorde oss iordning och så. Sen tog vi en skaplig cykeltur. (drygt 1 mil)
Först till Media Markt för att köpa kontantkort till mig och spel till pappa och brorsan.
Men det var så fasligt dyrt där så vi åkte till OnOff istället. Ursäkta om jag stavar fel, men jag är ganska trött, som ni förstår.
Efter det åkte vi till Stadium och mamma köpte träningskläder och pappa köpte en lila piké.
Sen åkte vi ju till OnOff och köpte det vi skulle ha. Det var halva priset där, jämfört med Media Markt.
Och så åkte vi hem och gjorde lunch. Sen åkte Tim hem och jag gjorde en kladdkaka.
Men vi hade inte tillräckligt mycket socker, så mamma sa att jag kunde blanda med råsocker.
Jag tvekade först, men nåt var jag ju tvungen att ha i istället.
Haha, men det blev faktiskt jättegott.
Jag är ingen skrytmåns, men jag borde bli kock. Jag tycker faktiskt att jag är duktig på att baka, osv.
Efter det åt vi fetaspäckade lammbollar med klyftpotatis och tzatziki. Muuuuumsigt!
Prova det och njut. Jag svär, det är det godaste jag har ätit.
Receptet kan jag inte utantill men jag kan nog skriva det i nåt inlägg.
Förresten så har jag köpt lite grejer som jag inte har lagt upp några bilder på. I'm sorry!
Det fixar jag nog imorgon. Just det, jag har inte ens lagt upp alla bilder sen Danmark. ^^
Ha det så bra. God natt!

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0