Tropicarium och pizza

För typ en timme sen kom jag hem från Tropicariumet i Kolmården. Jag har tagit en massa bilder så här kommer en bildbomb.
Jag har sett många ormar i mitt liv men aldrig någon som ligger och sover i vattnet....
Haha, vilken skön apa!
En av världens giftigaste ormar. Huhh......
Vilken cool fisk, haha!
Titta ögonen, hahahahahaha, herregud! Tror den hette enhörningsfisk.
Hjälp! Hjälp! Hjälp! En haj!
Hittar ni Nemo??? ^^
De orangea fiskarna hade lila ögon. Jag trodde de hade typ linser eller nåt, haha!
Haha! Nåja, efter det åkte vi till en resturang som jag inte kommer ihåg vad den hette.
Jag tänkte så mycket på fisk att det bara var en fisk-pizza kvar på min tallrik när jag hade ätit klart.
Fena                                                                                                         Huvud
http://ssupertreon.blogg.se/
Super bra ska ni ha det.
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: virginia

En himla massa fina foton...fiskpizza!!! det låter inte så gott precis, men den såg faktiskt god ut.

GOTT NYTT ÅR på dig hjärtat.

2010-12-30 @ 11:28:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0