Rostad macka med leverpastej

Hej. Vid 17-tiden drar jag och mamma till gymmet och ska köra....Ja, ni vet ju vad vi brukar göra på tisdagar, men nu berättar jag om my day.
Först gick jag till Kaspar och sen hade vi sällskap till skolan. Andra lektionen började vi titta på Arn och sen åt vi mat, och nu fattar ni nog varför jag skrev den här rubriken. Det stekt fisk med citronsås och då smakade jag på såsen och utbrast: Den här såsen smakar rostad macka med leverpastej!
Alexandra skratta så hon nästan grät och Maria garva ihjäl sig. Jag vet inte riktigt om jag tänker innan jag pratar, haha.
Sen tittade vi klart på Arn. Har aldrig sett den filmen men den var skitbra i alla fall. Lite sorgligt i början men inte så farligt... ^^
Igår var vi på Athena på mammas födelsedag. Och här kommer ett par bilder från igår.
Jättegott!
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0