Jul lov

Hejsan allihopa.
Idag är det första dagen på jullovet, jihoo! ^^
Nu är det bara 1 och en halv dag kvar till julafton. Jag längtar 110% på att få öppna alla mina julklappar.
Av familjen ska jag få 8 julklappar, inkl. en gemensam med Kevin, sen får jag ju mera av släkten och så.
Igår var jag över hos Isabell och då fick jag ett halsband av henne. Vad gulligt!
Tack, Isabell! Och god jul!
Självklart gav jag henne julklappar: en bok och ett halsband.
Just det. Igår efter min avslutning åkte jag till Kevins avslutning och tittade...filmade gjorde jag också. Men jag filmade med mammas mobil och hon är inte hemma. *snyft* Jag laddar nog upp den senare idag.
Sean Banan - Gott Nytt Jul
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Molly

hej , det är tävling på bloggen .

DAGENS BLOGG !

var gärna med och vinnarna lottas ut på julafton och vinner en länkning

lycka till <3

2010-12-23 @ 10:12:29
URL: http://mmollytuva.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0