Skolstart

Tjenare.
Imorgon börjar "allvaret" igen och jag har inget emot det fast jag skulle gärna ha ett längre sommarlov.
Rektorerna lovade att det skulle bli en förändring i klassen till hösten men det enda vi har fått två nya lärare.
Det är ju inte det vi behöver! Ursäkta mitt språk, men hur fan tänker de???
Men iallafall så är det ju söndag idag och snart ska jag färga håret.
Det kan gå åt skogen eller bli jättebra. Man får hoppas på det bästa. ^^
Sen ska mamma fixa naglarna på mig. Jag menar, man kan ju inte göra allt själv, haha.
Idag har jag, mamma och Kevin sett Draktränaren. Den är grymt bra och Tuffles var skitsöt.
Annars har jag inte gjort så mycket. Men nu ska jag färga håret.
Resultatet visar jag senare. Ha det så bra.

Pussen & Kramen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0