Skolan

Hejsan Svejsan.
Vad händer?
Nu sitter jag i skolcafét med Elvira och bloggar, för jag får typ inte sitta vid datorn hemma.
Jag har datorförbud i några dagar, men sen kommer jag säkert kunna blogga hemma.
Idag har vi haft 3 lektioner. En svenska-lektion, en matte-lektion och en NO-lektion.
Inte mina favorit ämnen direkt då, men vad ska man göra? ^^
Igår försökte jag blogga på mobilen, men det gick ju inte sådär jättebra.
Det går ju liksom att skriva rubrik men inte ett helt inlägg.
Rutan är grå och det går inte att klicka på den.
Nu har vi precis ätit lunch och det blev kebabgryta med ris.
Det var ganska gott, tillskillnad från typ Diamantens fiskgratäng.
Usch, den är asäcklig, hihi.
Men nu ska jag gå in på facebook som jag inte har gjort på evigheter. ^^


Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0