Lördagsgodis...

...äter jag inte. Jag har inte ätit godis eller druckit läsk på 3 månader och 21 dagar. Är man inte bra eller? Jag äger!
Idag har jag och mamma varit iväg och dansat på SATS och usch vad jag hatar stockholmarna. (Ta inte upp stockholmar)
Bara för att den inte går bra för Stockholm ska dansen gå i graven. Fan, är allt jag har att säga.
Efter att vi hade kommit hem, duschat och ätit lunch åkte vi ner till Ingelsta och jag klippte håret och nu undrar jag vad ni tyckte om det. Ja, det syns ju inte så bra eftersom hon lockade det. Men då får jag väl istället fråga vad ni tycker om frisyren.
Sen köpte jag också en hårfärg och nagel-stickers.
Men hårfärgen är densamma som jag köpte förra gången, för det stog att jag behövde två förpackningar till mitt hår. Så jag lägger inte ut nån bild på den.
Nail stickers, 79:- Lindex
Godnatt mina fina läsare.
Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: Helena

Duktig du är som inte äter godis eller dricker läsk!

2010-08-22 @ 11:49:41
Postat av: Maxine

Ja, men visst är jag. :)

2010-08-22 @ 17:42:48
URL: http://mmaxinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0