Lördag

Moshi moshi.
Hur har ni det i värmen?
Jag har stått på Himpa och sålt lite grejer.
Vi fick ihop 809:- på alltihop.
Så nu var man lite rikare då, och eftersom vi sålde dockhuset för 300:- så får jag 150:-.
Det var första gången vi sålde ett dockhus...Ja, jag trodde faktist inte att nån ville ha det, men det var en snubbe som ville ha det. ^^
Tur för oss, för vi vill inte ha det iallafall
Runt 15.00 åkte vi hem, för mamma kände sig lite krasslig.
Nu sitter jag här och och tittar på Det okända på TV4+ med mamma.
Sen ska vi äta kebab. Mumsigt!
På tal om ingenting så har jag 307:- i plånkan. Äntligen över 100:-.
Men, så jag tänkte köpa ett par skor på DinSko. Skitsnygga, men vi får se.
Nu ska vi äta.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0