English schoolday

Hejsan Svejsan.
Förlåt för dålig uppdatering.
Dagen tillbringad i skolan. Vi hade English schoolday idag, då ska man ha skoluniformer och prata engelska dagen lång.
Det var väl helt okej, men inte det roligaste jag gjort eller haft. ^^
Efter skolan gick jag, Clara, Kaspar och Elsa hem. Men jag och Clara följde med Elsa hem och fika hemma hos henne.
Efter det gick jag och Clara hem till mig och satte oss vid datorn och det gör vi ännu.
Men nu ska vi käka kyckling, så ni får ha det så bra.

Pussen & Kramen ♥

Kommentarer
Postat av: fjortis

vi har meh haft det...sooo fuucking boorrring :$

2010-08-27 @ 20:02:24
Postat av: Maxine

Okej, vem är du? :)

2010-08-30 @ 12:17:33
URL: http://mmaxinee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0