Onsdag

Hej på er.
Idag är det onsdag och jag har varit i skolan.
Till lunch blev det fiskgryta, men det fanns potatisbullar, så jag tog det istället.
Som de flesta andra liksom. Hihihihihi!
Efter skolan följde Mathilda H med Kaspar, pojkvännen sin, hem.
Clara och jag följde självklart också med.
Då gick vi en rundvandring och sen pallra vi oss iväg till Cluben.
Där åt vi nudlar....mums!
Sen satt vi vid datorn och gjorde vad vi brukade.......Buisness.
Efter det körde vi Wii och därefter gick alla  fyra hem.
Clara och jag gick hem till mig och hon lånade kläder till cirkusen.
Självklart får hon ge tillbaka kläderna.
Nu känner jag mig lite småtrött efter en plåga av att moppa huset.
Men nu känner jag att jag förtjänar mina 40 kronor.
Man ska ju ha betalt liksom. Mohahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0