Lördag

Hej på er.
Idag är det lördag, som tur är.
Jag är fortfarande lite förkyld så det blev ingen dans för mig idag iallafall. Men mor min ska ju sukta mig, så hon åkte ju dit.
Fy på dig Kikki!
Ikväll är det AFV, Blåst! och Mr Bean.
Det är alltid lika kul med lördagkvällar. Förutom min granne Mr. Jag-ska-alltid-spela-högsta-musiken-i-trapphuset-på-helgen. ;)
Förut satt jag och smutta på en Piggelin för att kyla ner min hals litegrann.
På Valborg ska vi till Ewertsson. Det blir kul!
Jag blir allvarligt talat lite förbannad på att jag inte fattar hur man lägger till bilder på bloggdesignen.
Förmodligen kommer jag klura ut det snart ska ni se.
Vad tyckte ni om dagens outfit? Kommentera gärna mina outfits!
Jag ska börja med att lägga in outfitsen på lördagar istället för alla dagar i veckan.
Det blir lite för mycket bilder annars. Det är en bra idé tycker jag. Vad tycker ni?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0