Elly Maxine Kristine

Hej. Mitt namn är Maxine Söderqvist och det är jag som driver denna blogg.
Här kommer jag att skriva om bl a. shopping, intressen (t ex. dans)
Mina intressen är som sagt dans och jag har gått i cheerleading och streetdance men ska i slutet av januari-februari börja i dancemix vilket innebär att man går 4 veckor i jazz/showdans, 4 veckor balett och 4 veckor streetdance.
Jag ska även börja i streetjazz.
Jag bor i Norrköping med min familj där vi har det bra. Jag har inga husdjur eftersom jag är allergisk men hoppas att jag kanske blir av med den.
Går på Hagaskolan Musikklass som jag började på i 4:an. Innan har jag gått på Enebyskolan.
I framtiden skulle jag vilja bli egenföretagare eller designer. Men jag hoppas att du gillar min blogg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0